Prekių grąžinimas
Garantiniai įsipareigojimai suteikiami:
-
Visoms prekėms, kurioms yra taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai, nurodyti detaliame prekės aprašyme, prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
-
UAB "Šešios spalvos" garantiniai įsipareigojimai pildytoms ir restauruotoms lazerinių spausdintuvų kasetėms galioja tik tada, jei yra nepažeistas specialus garantinis UAB "Šešios spalvos" lipdukas.
-
Tuo atveju, jeigu UAB "Šešios spalvos" parduota kasetė negali užtikrinti kokybiško įrenginio darbo, įmonė "UAB Šešios spalvos" įsipareigoja be papildomo mokesčio pakeisti nekokybišką kasetę į naują.
-
UAB "Šešios spalvos" garantija negalioja toms kasetėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį.
Kreiptis į garantinį aptarnavimą galite vienu iš šių būdų:
-
Informuoti UAB "Šešios-Spalvos" telefonu: 8-521-23428; Mob. Tel. 8-684-87874; 8-684-33778
-
Atvykti į įmonę UAB "Šešios-Spalvos" adresu - Pylimo g. 49, Vilnius.
-
Parašyti laišką [email protected] ir nurodyti iškilusią problemą,
1. Bendra informacija
1.1. Prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (toliau – Civilinis kodeksas), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarime Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ nustatyta tvarka (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija) bei pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
2. Kokybiškų prekių, įsigytų internetinėje parduotuvėje, grąžinimas
2.1. Remiantis Civiliniame kodekse nustatyta tvarka, jeigu Vartotojas (Pirkėjas) sudaro pirkimo–pardavimo sutartį (toliau – Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis, pvz., internetu, ir dėl to negali prieš sudarant Sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, laikoma, kad sudaroma nuotolinė Sutartis. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės (-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
2.2. UAB „Šešios spalvos“ (toliau – Pardavėjas) priklausančioje internetinėje parduotuvėje adresu www.e-kasetes.lt įsigytų prekių (toliau – Prekės) Pirkėjas, nenurodydamas priežasties, gali atsisakyti per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo (gavimo) dienos, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui – užpildydamas šią Prekių grąžinimo formą .
2.3. Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos
2.3.1. Grąžinama Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta bei nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.), t. y. Prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą Prekę.
2.3.2. Grąžinama Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais bei visa gamintojo pridedama dokumentacija (instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su Preke).
2.3.3. Grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus, pvz., PVM sąskaitą faktūrą, jei tokia buvo išrašyta, arba kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, pvz., mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą.
2.3.4. Grąžinęs Prekes, Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
2.3.5. Už grąžinamos Prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei grąžinama Prekė nesukomplektuota ir (ar) neatitinka 2.3.1.–2.3.3. punktuose nurodytų sąlygų – Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos kokybiškos Prekės.
2.3.6. Prekės grąžinimo išlaidas (siuntimo, transportavimo ir kt.) padengia pats Pirkėjas.
2.3.7. Pinigai už grąžintas Prekes pervedami į Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo paskutinės grąžintos Prekės gavimo datos. Į šį pinigų grąžinimo terminą nėra įskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad Prekė yra tinkamos būklės, t. y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos Prekės serijinis numeris ir pan.
2.3.8. Už dovanų kuponais įsigytas Prekes pinigai nėra grąžinami. Prekių vertė grąžinama dovanų kuponais.
2.3.9. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti kokybiškos Prekės, juridiniams asmenims (verslininkams) ir jų įgaliotiems atstovams nėra taikoma.
2.4. Kokybiškos prekės, kurios negali būti grąžinamos
2.4.1. Garso ir vaizdo kūriniai, fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinės programos ir kitos panašaus pobūdžio prekės, kurios buvo išpakuotos, pažeistos pakuotės apsaugos.
2.4.2. Laikraščiai, žurnalai ar kiti periodiniai leidiniai.
2.4.3. Prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
2.4.4. Kitais atvejais, kai pirkimo–pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
3. Kokybiškų prekių, įsigytų fizinėje parduotuvėje, grąžinimas
3.1. Pardavėjui priklausančioje fizinėje parduotuvėje (prekybos patalpose) adresu Pylimo g. 49, Vilnius, įsigytas Prekes Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių įsigijimo dienos pakeisti į analogiškas ar kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo Prekes. Jeigu keičiant Prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
3.2. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų Prekių, tai Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių įsigijimo dienos grąžinti Prekes Pardavėjui ir atgauti už jas sumokėtą kainą.
3.3. Remiantis Civiliniame kodekse nustatyta tvarka, jeigu Vartotojas (Pirkėjas) sudaro pirkimo–pardavimo sutartį (toliau – Sutartis) Pardavėjo prekybos patalpose (parduotuvėje) ir gali pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti Prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jo prašymas grąžinti (pakeisti) įsigytą tinkamos kokybės Prekę dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik Pardavėjui sutikus priimti Prekes. Ši nuostata galioja Mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytoms prekėms:
3.3.1. mašinoms ir mechaniniams įrenginiams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487).
3.3.2. elektros mašinoms ir įrenginiams, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizojs vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548).
3.3.3. optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisams ir aparatams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033).
3.3.4. kitoms prekėms, įvardintoms Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkto papunkčiuose.
3.4. Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos
3.4.1. Pirkėjas pateikia prašymą Pardavėjui grąžinti (pakeisti) Prekes užpildydamas Prekių grąžinimo formą arba pateikdamas laisvos formos prašymą.
3.4.2. Grąžinama Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta bei nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.), t. y. Prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą Prekę.
3.4.3. Grąžinama Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais bei visa gamintojo pridedama dokumentacija (instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su Preke).
3.4.4. Grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus – kasos aparato kvitą, PVM sąskaitą faktūrą, jei tokia buvo išrašyta, arba kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, pvz., mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą.
3.4.5. Grąžinęs Prekes, Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
3.4.6. Už grąžinamos (keičiamos) Prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei grąžinama Prekė nesukomplektuota ir (ar) neatitinka 3.4.1.–3.4.4. punktuose nurodytų sąlygų – Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos kokybiškos Prekės.
3.4.7. Prekės grąžinimo išlaidas (siuntimo, transportavimo ir kt.) padengia pats Pirkėjas.
3.4.8. Pinigai už priimamas Prekes grąžinami Pirkėjui tokiu pat būdu , kokiu už jas ir buvo sumokėta per 14 (keturiolika) dienų nuo paskutinės prekės gražinimo datos. Į šį pinigų grąžinimo terminą nėra įskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad Prekė yra tinkamos būklės, t. y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos Prekės serijinis numeris ir pan.
3.4.9. Už dovanų kuponais įsigytas Prekes pinigai nėra grąžinami. Prekių vertė grąžinama dovanų kuponais.
3.4.10. Juridinių asmenų (verslininkų) įsigytos kokybiškos ir užsakymą atitinkančios Prekės negali būti grąžinamos ir nėra keičiamos.
4. Nekokybiškų prekių grąžinimas
4.1. Kai Prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės Prekės įsigijimas, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės preke arba Pirkėjui atsisakius nekokybiškos Prekės pakeitimo kokybiška preke – grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų, kai autorizuotas serviso centras patvirtina, kad Prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t. y. nenustatyti Pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos Prekės serijinis numeris ir pan.
4.2. Grąžinamos nekokybiškos Prekės turi būti tvarkingai supakuotos ir pilnos komplektacijos.
4.3. Prieš grąžindamas ar keisdamas nekokybiškas Prekes, Pirkėjas susisiekia su Pardavėju jo nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu ir suderina Prekių grąžinimo ar keitimo sąlygas:
4.3.1. Užpildydamas Prekių grąžinimo formą arba pateikdamas laisvos formos prašymą el. paštu [email protected], kuriame būtų nurodyta: Pirkėjo vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.
4.3.2. Informuodamas Pardavėją Tel. (8 5) 212 3428, Mob. 8 684 87 874, 8 684 33 778.
4.4. Juridinių asmenų (verslininkų) įsigytos nekokybiškos Prekės visų pirma turi būti pateikiamos Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisams ir tik nustačius, kad jų negalima sutaisyti, jos yra keičiamos arba grąžinama už Prekes sumokėta kaina. Prekės, kurių neįmanoma pataisyti ir kurios yra keičiamos, turi būti pristatomos Pardavėjui pilnos komplektacijos, išskyrus atvejus, kai pagal atitinkamos Prekės gamintojo garantijos sąlygas tai nėra privaloma. Kartu su garantiniam remontui ar pakeitimui pateikiamomis Prekėmis privaloma pateikti Pardavėjui atitinkamą pirkimo sąskaitos kopiją ir, jei Pardavėjas prašo, užpildyti Pardavėjo pateiktą Prekių grąžinimo formą.
5. Prekių grąžinimo adresas
5.1. Prekes galima grąžinti atvykus į Pardavėjo prekybos patalpas, adresu Pylimo g. 49, Vilnius (darbo laikas I–V 08:30–18:00).
5.2. Rekvizitai grąžinamų Prekių siuntoms:
E-Kasetes.lt
UAB „Šešios spalvos“
Pylimo g. 49, 01137 Vilnius